برنامه های قرآنی ستاد کانون های مساجد استان مرکزی مطرح شد
برنامه هاي قرآني ستاد کانون هاي مساجد استان مرکزي مطرح شد
در جلسه شورای فرهنگ عمومی؛

برنامه های قرآنی ستاد کانون های مساجد استان مرکزی مطرح شد

در جلسه شوراي فرهنگ عمومي برنامه هاي قرآني ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي مطرح شد.
شناسه خبر : 61095 تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۳

به گزارش روابط عمومي  ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزي، مرتضی انقانی 27 اسفند در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی گفت: طرح تلاوت نور به همراه ترجمه در طول سال و طرح جزء خوانی نور درماه مبارک رمضان با شوق خاصی در مساجد برگزار می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: حمایت های مناسب توسط دستگاه های مربوطه منتج به افزایش کیفیت برنامه ها و حضور هر چه بیشتر افراد در جلسات و محافل قرآنی خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح جامع مسجد پایگاه قرآن توسط ستاد مساجد کشور بر سکوی بچه های مسجد ساماندهی شده و هم اکنون 150 مسجد متناسب با اقتضائات محله خود پایگاه های قرآنی و کرسی های تلاوت را برگزار می کند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه بیش از یکصد قاری قرآن اعلام آمادگی برای حضور در این طرح کردند، تصریح کرد: ستاد کانون های مساجد در مناطق محروم استان با اهدای کرسی تلاوت اقدام به برگزاری این برنامه می کند.

انقانی گفت: مسابقات قرآنی نور برای اولین بار در کشور به صورت گروهی در استان مرکزی برگزار شد که با استقبال پرشور علاقمندان به ساحت مقدس قرآن کریم مواجه بود؛ برگزاری این مسابقات همه ساله در سطح کانون های مساجد از برنامه های اصلی ستاد استان است.