درخشش گروه تئاتر بچه‌های مسجد روستای مرزیجران در «مهر محرم»
درخشش گروه تئاتر بچه‌هاي مسجد روستاي مرزيجران در «مهر محرم»

درخشش گروه تئاتر بچه‌های مسجد روستای مرزیجران در «مهر محرم»

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مرکزي گفت: گروه تئاتر بچه‌هاي مسجد روستاي مرزيجران اراک در رويداد ملي «مهر محرم» حايز کسب رتبه نخست شد.
شناسه خبر : 60703 تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی:  مرتضي انقاني اظهار کرد: اعضاي کانون فرهنگي هنري شهيد علي اکبر سجادي مسجد امام حسين عليه السلام روستاي مرزيجران اراک در رويداد ملي و مسابقه بين‌المللي «مهر محرم» حائز کسب رتبه نخست شدند.

وي افزود: در اين رويداد در بخش فيلم کوتاه داستاني رتبه اول به مهدي احمدي کارگرداني اثر «ايستگاه عشق» تعلق گرفت.

انقاني تصريح کرد: ايستگاه عشق به موضوع برپايي ايستگاه صلواتي در ماه محرم و صفر به همت نوجوانان مسجدي پرداخته است.

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي گفت: تدوينگر و صدابردار اين فيلم کوتاه محسن دارا و نويسنده و کارگردان آن مهدي احمدي بوده‌اند که محرم و صفر ۱۴۰۲ به همت بچه‌هاي مسجد امام حسين عليه السلام روستاي مرزيجران ساخته شده است.

وي افزود: آئين اختتاميه اين دوره از رويداد ملي و بين المللي مهر محرم با حضور جمعي از مسؤولان اجرايي و فرهنگي و هنرمندان در تئاتر شهر مجتمع فرهنگي هنري کوشش سمنان برگزار و با معرفي برترين‌ها از آنان تجليل شد.

انقاني بيان کرد: در اين دوره از جشنواره قريب شش هزار عکس و ويدئو از ايران و ۱۵ کشور جهان ارسال شده بود که پس از داوري ۱۱ نفر در بخش حرفه‌اي فيلم کوتاه و ۱۷ نفر در بخش حرفه‌اي عکس به عنوان برگزيده انتخاب و با حضور مسؤولان تجليل شدند.