ترویج سیره فاطمی در کانون های مساجد استان مرکزی
ترويج سيره فاطمي در کانون هاي مساجد استان مرکزي

ترویج سیره فاطمی در کانون های مساجد استان مرکزی

برنامه هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي با رويکرد نهادينه سازي فرهنگ فاطمي و بصيرت افزايي در جامعه برگزار مي شود.
شناسه خبر : 53697 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: با فرارسيدن ايام فاطميه و سوگواري شهادت سرور زنان عالم، حضرت زهرا (سلام الله علیها) کانون‌هاي  مساجد استان مرکزی در راستاي عرض ارادت به حضرت فاطمه زهرا(س) و گراميداشت اين ايام فعاليت‌هاي مختلفي را تدارک ديده و تلاش مي‌کنند به همت بچه‌هاي مسجد در ترويج گوشه‌اي از فرهنگ و سبک و سياق زندگي فاطمي نقش‌آفرين باشند.

 

در ايام فاطميه بيش از600 کانون فرهنگي هنري مساجد استان مرکزی اقدام به برگزاري برنامه‌هاي عزاداري، نشست‌هاي بصيرتي و سخنراني مي‌کنند؛ مراسم عزاداري، مجالس وعظ و خطابه و اطعام فاطمي در مساجد به همت کانون‌هاي فرهنگي هنري نيز برگزار مي‌شود.

 


برپايي نمايشگاه کتاب فاطمي، برگزاري مسابقه کتابخواني با موضوع فاطميه و برگزاري مسابقه نقاشي به منظور آشنايي کودکان و نوجوانان با سبک زندگي فاطمي، بازنشر احاديث مرتبط با حضرت فاطمه (س) در بستر فضاي مجازي، برپایی ایستگاه های صلواتی؛ تهيه و توزيع بسته‌هاي مواد غذايي و ذبح گاو و گوسفند و توزيع گوشت بين نيازمندان و ايتام از جمله برنامه‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزی ويژه اين ايام است.