حلقه های مشورتی ویژه خواهران و برادران برگزار می شود
حلقه هاي مشورتي ويژه خواهران و برادران برگزار مي شود

حلقه های مشورتی ویژه خواهران و برادران برگزار می شود

مدير کانون فرهنگي هنري شهيد احمد گلمحمدي اراک گفت: حلقه هاي مشورتي در کانون خواهران کوثرالزهرا(س) تشکيل مي شود.
شناسه خبر : 53019 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۷

احسان صالحي  در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، با اشاره به فعاليت واحد خواهران در مسجد صاحب الامر (عج) گفت: به منظور برگزاري هر چه بهتر برنامه هاي کانون و جذب حداکثري جوانان برنامه هاي مسجد با تعامل دو مجموعه خواهران و برادران برگزار مي شود.

وي از از تشکيل حلقه هاي مشورتي در کانون فرهنگي شهيد گلمحمدي و کانون فرهنگي کوثرالزهرا(س) خبر داد و اضافه کرد: حلقه هاي مشورتي با حضور برادران و خواهران و به خصوص جوانان و نوجوانان و پيشکسوتان مسجدي در کانون فرهنگي شهيد احمد گلمحمدي و کانون فرهنگي به منظور هر چه بهتر برگزار شدن برنامه هاي فرهنگي و ورزشي تشکيل و در اين حلقه ها تمامي مسئولين سرگروه به اتفاق اعضاي گروه جهت برگزاري برنامه ها مشورت و تصميم اتخاذ مي کند.

 کانون فرهنگي هنري شهيد احمد گلمحمدي شهرستان اراک(کوي صالح آباد) بيان کرد: اين حلقه ها متشکل از حلقه هاي کودکان جوانان و نوجوانان و پيشکسوتان تشکيل و به صورت هفتگي جلسات حلقه ها در صحن مسجد حضرت صاحب الامر(عج) تشکيل مي شوند.

اين مقام مسئول در پايان مدير کانون فرهنگي عنوان کرد: کانون فرهنگي مسجد صاحب الامر(عج) تشکيل حلقه ها را در دستور کار خود قرار داده و براي هر کدام از حلقه‌ها يک سرگروه مشخص و احکام سرگروه ها نيز صادر و در يکي از مناسبت‌ها احکام صادره به تمامي سرگروه ها اهداء مي گردد.