انجام کارهای تربیتی در کانون‌های مساجد با استقبال چشمگیر مواجه است
انجام کارهاي تربيتي در کانون‌هاي مساجد با استقبال چشمگير مواجه است

انجام کارهای تربیتی در کانون‌های مساجد با استقبال چشمگیر مواجه است

انقاني گفت: کارهاي تربيتي که در کانون هاي مساجد انجام مي شود با استقبال چشمگير مواجه است.
شناسه خبر : 52946 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: مرتضي انقاني، در ديدار مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اراک با دستيار مردمي سازي دولت در استانداري مرکزي، گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد برنامه و فعاليت هاي گسترده اي را در طول سال برگزار مي کنند که اين برنامه ها همواره مورد استقبال گسترده از سوي جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي افزود: فعاليت هاي ترويجي و تربيتي کانون هاي مساجد سبب ايجاد شور و نشاط و پويايي در جامعه شده است.

وي انگيزه دهي و اميد بخشي به نوجوانان و جوانان را ضروري دانست و بيان کرد: اين مهم سبب جذب جوانان به فعاليت‌هاي فرهنگي در کانون‌هاي مساجد است.

اين مقام مسئول در ادامه به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص کانون‌هاي مساجد اشاره کرد و گفت: بايد فعاليت‌هاي فرهنگي بچه‌هاي مسجد موجب ايجاد نشاط و پويايي در بين نسل امروز شود.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي در بخش ديگري از سخنانش به همدلي و همراهي هر چه بيشتر مديران کانون هاي مساجد با يکديگر اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر همدلي و تبادل نظر با يکديگر، هم افزايي مديران و مسئولان کانون‌ها با ساير ارکان مساجد موجب افزايش کارکردهاي مساجد مي‌شود.

گفتني است در اين ديدار مديران کانون ها خواستار راه اندازي کانال ويژه هم افزايي و مشورتي مديران، برگزاري جلسات مستمر هم انديشي، برگزاري دوره هاي آموزشي سرکشي مديران و مسئولان به مساجد و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و تشکيل مجمع مشورتي در استان مرکزي شدند.