نشست بصیرتی اعضای کانون امام خامنه ای خنداب برگزار شد
نشست بصيرتي اعضاي کانون امام خامنه اي خنداب برگزار شد

نشست بصیرتی اعضای کانون امام خامنه ای خنداب برگزار شد

نشست بصيرتي اعضاي کانون فرهنگي هنري امام خامنه اي در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان‌(عج) خنداب برگزار شد.
شناسه خبر : 52263 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: به مناسبت 19 مهر سالروز سخنان رهبر انقلاب مبنی بر فعالیت کانون های فرهنگی مساجد نشست بصیرتی اعضای کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای، در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان‌(عج) خنداب برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام رحیمی ضمن قدردانی از مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد گفت: در راه رسیدن به قله های افتخار مشکلات و سختی های فراوانی روبروی جوانان و نوجوانان بسیجی وجود دارد که با حضور در مساجد این مشکلات را به راحتی پشت سر خواهید گذاشت.

معاونت تعلیم و تربیت ناحیه بسیج خنداب افزود: مسئولان کانون در کنار بسیج باید برای جذب حداکثری نوجوانان و نونهالان، فضای حلقات را جذاب تر و غنی تر از همیشه اداره کنند چرا که نیاز نونهالان و نوجوانان امروزی متفاوت تر از قدیمی هاست.

رحیمی به تلاش دشمنان برای بی هویت سازی نوجوان ایرانی اشاره داشت و گفت: حضور مستمر در برنامه های کانون از راه های مقابله با دشمنان است.

در قسمتی از برنامه استاد مرتضی یادگاری مسئول دارالقرآن ناحیه بسیج خنداب به بیان عملکرد این مجموعه پرداخته و خبر از برنامه های متنوع و جذاب قرآنی را در شهرستان داد.

در پایان به ۳ نفر از متربیان اوقات فراغت تابستان کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای عزیز هدایایی اهدا شد.