برگزاری نشست خانواده ایمن، رسانه و فضای مجازی ویژه مدیران کانون های مساجد زرندیه
برگزاري نشست خانواده ايمن، رسانه و فضاي مجازي ويژه مديران کانون هاي مساجد زرنديه

برگزاری نشست خانواده ایمن، رسانه و فضای مجازی ویژه مدیران کانون های مساجد زرندیه

نشست خانواده ايمن، رسانه و فضاي مجازي ويژه مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان زرنديه برگزار شد.
شناسه خبر : 52062 تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: مرتضی انقانی مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در نشست تخصصی خانواده ایمن، رسانه و فضای مجازی گفت: دولت مردمی نگاه ویژه ای به مساجد داشته ودر تلاش است مساجد به جایگاه اصلی خود بازگردند و در این راستا ستاد استان دراین راستا از هیچ تلاش فرو گذار نخواهد کرد.

وی ادامه داد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد می بایست با انعکاس فعالیت های خود در سامانه فهما موجبات رونق روز افزون کانون خود را فراهم آورند.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه هم در این نشست ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات پرسنل خدوم و از جان گذشته این نیرو در شهرستان، مساجد را پایگاههای اصلی مبارزه و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن دانست.

وی ادامه داد: مساجد همیشه به مثابه سنگر فرهنگی تلقی شده و همواره از مواضع فرهنگی و ارزشها و آرمانهای انقلاب دفاع نموده است.

جوانمرد افزود: دستگاههای فرهنگی متولی مساجد می بایست شرایط رونق مساجد و فعالیتهای فرهنگی، هنری و اجتماعی در مساجد را فراهم آورند تا بیش از پیش بتوانیم در مقابله با تهاجمات دشمن مقابله کنیم.

سروان سمیعی رئیس پلیس فتای شهرستان زرندیه هم در این نشست مطالب مبسوط تخصصی در خصوص نحوه استفاده از فضای مجازی و پیشگیری از تخلفات و سوء استفاده های صورت گرفته در این فضا ارائه داد.

این نشست همزمان با هفته نیروی انتظامی ویژه مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان زرندیه در محل مجتمع فرهنگی هنری مامونیه برگزار شد.  

در پایان از زحمات مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان با اهداء هدایایی تقدیر بعمل آمد.

کلمات کلیدی: استان مرکزي اراک نشست