5 هزار پوستر با موضوع محرم در استان مرکزی توزیع می شود
5 هزار پوستر با موضوع محرم در استان مرکزي توزيع مي شود
مدیر ستاد فهما استان مرکزی:

5 هزار پوستر با موضوع محرم در استان مرکزی توزیع می شود

انقاني از توزيع 5 هزار پوستر با موضوع محرم و امر به معروف و نهي از منکر به مناسبت ماه محرم‌الحرام در استان خبر داد.
شناسه خبر : 49606 تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۲

مرتضی انقانی در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، به مناسبت ماه محرم 5 هزار پوستر با موضوع محرم و امر به معروف و نهی از منکر بین مساجد شهری و روستایی استان توزیع می شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تصریح کرد: همچنین به همین مناسبت مسابقه فرهنگی با موضوعات محرم و شهادت امام حسن علیه السلام در قالب رنگ آمیزی و دل نوشته به همت این ستاد تهیه و در بین مدیران کانون ها توزیع می شود.

وی توزیع بسته‌های فرهنگی بین کودکان، چاپ نشریه ویژه محرم، ارسال پیام‌های عاشورایی، سیاه‌پوش کردن مساجد، برگزاری مراسم روضه‌‌خوانی و سخنرانی و ... را از دیگر برنامه‌های این دبیرخانه در ماه محرم عنوان کرد.

انقانی ایجاد تکیه عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین علیه السلام به همت کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام در محوطه مجتمع فرهنگی آفتاب محل استقرار ستاد کانون های مساجد استان را از دیگر برنامه های این ستاد در ماه محرم دانست.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: پیام کربلا و امام حسین (ع)، پیام امر به معروف و نهی از منکر است و مسیر حرکت ایشان مسیر دعوت جامعه به خیر و صلاح و سعادت و نجات جامعه بود.