درخت ریشه‌دار و تنومند انقلاب اسلامی با شناخت و آگاهی نسل جوان از آسیب دشمن مصون است
درخت ريشه‌دار و تنومند انقلاب اسلامي با شناخت و آگاهي نسل جوان از آسيب دشمن مصون است
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در بازدید از مسابقات روزنامه‌دیواری ساوه؛

درخت ریشه‌دار و تنومند انقلاب اسلامی با شناخت و آگاهی نسل جوان از آسیب دشمن مصون است

حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده، در جريان بازديد از مسابقات روزنامه‌ديواري انقلاب که در مصلي شهرستان ساوه برگزار مي‌شد، گفت: درخت ريشه‌دار و تنومند انقلاب اسلامي با شناخت و آگاهي نسل جوان از آسيب دشمن مصون است .
شناسه خبر : 44227 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما) از استان مرکزي: همزمان با سومين روز از ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي؛ حجت الاسلام و المسلمین «کمال الدین خداداده» رئيس ستاد هماهنگی کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور از مسابقات روزنامه ديواري انقلاب در ساوه که هم اکنون در مصلاي اين شهرستان در حال برگزاري است؛ بازديد کرد.

وی با سفر به شهرستان ساوه پس از شرکت در جلسه اي که با حضور مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد منتخب ساوه برگزار شد؛ از روند برگزاری مسابقه روزنامه ديواري انقلاب بازديد به عمل آورد و با شرکت‌کنندگان به گفت وگو پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین خداداده، درجریان بازدید از این مسابقات، طی سخنانی با اشاره به اینکه همین کاغذهای به ظاهر ساده روزنامه دیواری کودکان و نوجوانان، کاخ ظلمت ستمگران را ویران و نابود می‌کند، گفت: مطالب پر مغزی که این نوجوانان، امروز در قالب روزنامه دیواری ارائه کردند نشان از شکست پروژه های براندازان نظام دارد.
 
رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: میزان شناخت از پیشرفت های نظام و آگاهی از نقشه های شوم دشمن، بسیار امید آفرین است؛ امروز دشمن می داند این اتفاقات به درخت ریشه دار و تنومند انقلاب اسلامی نمی تواند صدمه ای وارد کند.
 
حجت الاسلام و المسلمین خداداده ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و نظام است اما به این هدف نمی‌رسد چراکه این نظام به معنای واقعی کلمه مردمی است.

وی پس از بازديد از مسابقات روزنامه ديواري به عنوان سخنران پيش از خطبه هاي نماز جمعه ساوه سخنراني مي‌کند.

گفتنی است اعياد ماه رجب، «شهادت در امتداد انقلاب اسلامي»، انقلاب اسلامي دستاوردها و پيشرفت ها، «من و مسجد محله»، «شهر خوب من ساوه حقوق شهروندي»، «اگر شهردار بودم»موضوعات اين مسابقه است؛ اين مسابقه در مقطع سني ۱۶ سال( متولدين 1385 به بعد) در دو بخش پسر و دختر در قالب گروه‌هاي ۴ نفره برگزار شد؛ اين مسابقه با اهداي جايزه به گروه هاي برتر به کار خود پايان مي دهد.