ارتقا و بهره‌وری از فعالیت‌ها در کانون‌های مساجد مورد توجه قرار گیرد
ارتقا و بهره‌وري از فعاليت‌ها در کانون‌هاي مساجد مورد توجه قرار گيرد

ارتقا و بهره‌وری از فعالیت‌ها در کانون‌های مساجد مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه شهرستان خمين، ضمن اشاره به حساسيت فعاليت در عرصه مسجد گفت: ارتقا و بهره‌وري از فعاليت‌ها در کانون‌هاي مساجد مورد توجه قرار گيرد.
شناسه خبر : 42295 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما) از استان مرکزی: حجت الاسلام قاسم میرصادقی امام جمعه شهرستان خمین در دیدار با مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: آسیب شناسی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، امری لازم است.

وی گفت: آسیب شناسی در هر امری برای توجه به ارتقای بهره وری فعالیت ها ضروری است با توجه به فعالیت جوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد انتظار است بهره وری لازم را در فعالیت های فرهنگی هنری کانون ها شاهد باشیم.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد بدون امکانات و حمایت های مالی فعالیت های خوب و اثرگذاری را بین جوانان و نوجوانان انجام می دهند که در حد خود قابل ستایش است.

وی افزود: مسجد یکی از خاستگاه‌های جدی حضور مردم در جامعه است و می‌تواند در سطح جامعه بیش از پیش نقش‌آفرینی کند از این رو حمایت بیشتر از مساجد، انگیزه بیشتری برای فعالیت های فرهنگی هنری در این اماکن مقدس ایجاد می کند.