آغاز بازدید از کانون‌های مجری طرح اوقات فراغت در مساجد استان مرکزی
آغاز بازديد از کانون‌هاي مجري طرح اوقات فراغت در مساجد استان مرکزي

آغاز بازدید از کانون‌های مجری طرح اوقات فراغت در مساجد استان مرکزی

سرکشي و ارزيابي عملکرد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي در زمينه اوقات فراغت آغاز شد.
شناسه خبر : 39646 تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما) از استان مرکزی: با شروع کلاس‌های اوقات فراغت و اعلام کانون هایی که اقدام به  دایر کردن کلاس های این طرح کردند، بازدید از مساجد مجری طرح نیز از سوی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی آغاز شده است.

 با شروع بازدید از کلاس های کانون ها، امسال پس از دو سال بازگشایی مجدد کلاس های تابستانی به دلیل کرونا، نوعی تحقیق میدانی از بین نوجوانان و جوانان و مربیان آنان در کلاس ها، با هدف نیاز سنجی شرکت کنندگان در کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان 1401 صورت می گیرد که ضمن آسیب شناسی برنامه های اوقات فراغت، علایق شرکت کنندگان نیز سنجیده می شود.

 در این بازدید ها تیم کارشناسی و بازرسان ضمن پرکردن فرم های مربوط به این طرح، به شرکت کنندگان در کلاس های اوقات فراغت هدایایی نیز با هدف جذب هر چه بیشتر افراد به مسجد و فعالیت های فرهنگی در کانون اهدا می کنند.

 هم اکنون کانون های فرهنگی هنری مجری طرح اوقات فراغت کلاس هایی در رشته های قرآن(حفظ، روخوانی، روانخوانی، صوت و لحن)، طراحی، خوشنویسی، نقاشی، قصه و بازی، کامپیوتر، زبان و رشته های ورزشی طبق نیاز منطقه برگزار می کنند.

گفتنی است تاکنون کانون  های شهرستان های ساوه و خمین بازدید شدند و سرکشی از سایر شهرستان ها و اراک نیز از 8 مرداد آغاز می شود.