کانون فرهنگی هنری آیت‌الله صدر اراک میزبان طرح اوقات فراغت بچه‌های مسجد می‌شود
کانون فرهنگي هنري آيت‌الله صدر اراک ميزبان طرح اوقات فراغت بچه‌هاي مسجد مي‌شود

کانون فرهنگی هنری آیت‌الله صدر اراک میزبان طرح اوقات فراغت بچه‌های مسجد می‌شود

همزمان با فرا رسيدن فصل تابستان و تعطيلات دانش‌آموزان، طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگي هنري آيت الله صدر اراک برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 38535 تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي(فهما) از استان مرکزی: «محمد علی مومنی» با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و اهمیت برنامه های فرهنگی و آموزشی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و اعضای کانون گفت: با یاری خداوند متعال و تلاش مجموعه مسجد جامع امر آباد، کلاس‌های تابستانی در مسجد جامع برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله صدر با اشاره به اینکه کلاس های این کانون علاوه بر دانش‌آموزان برای خانواده ها نیز برگزار می شود، گفت: کلاس های رایگان شامل  کلاس تفسیر قرآن و تربیت فرزند است که ویژه خواهران در روزهای جمعه ها برگزار می شود.

 

وی همچنین به برگزاری کلاس اعتقادات اشاره کرد و افزود: این کلاس ویژه دختران بالای ۱۲ سال و با تدریس حجت الاسلام آقامحمّدی، امام جماعت مسجد برپا خواهد شد.

 

مومنی در ادامه برگزاری کلاس نقاشی ویژه فرزندان زیر ۱۲ سال را نیز از دیگر برنامه های این کانون در ایام تابستان دانست و اضافه کرد: این کلاس در روزهای پنج شنبه و جمعه با تدریس استاد عابدی برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آیت الله صدر گفت: برگزاری کلاس پیش دبستانی «فشرده در سه ماه»، کلاس ریاضی و فارسی ابتدایی، کلاس ریاضی و زبان متوسطه اول،  کلاس خیاطی و کلاس بافتنی از دیگر کلاس هایی است که در طول تابستان برای اعضای کانون برگزار می شود.

 

گفتنی است علاقمندان برای ثبت نام در هر یک از کلاس ها می توانند به آیدی @mujaver1369  مراجعه نمایید و به کانون جهت ثبت نام مراجعه کنند.