برگزاری طرح تربیتی «مادر نمونه، مربی دانا» در سطح کانون‌های مساجد استان مرکزی
برگزاري طرح تربيتي «مادر نمونه، مربي دانا» در سطح کانون‌هاي مساجد استان مرکزي

برگزاری طرح تربیتی «مادر نمونه، مربی دانا» در سطح کانون‌های مساجد استان مرکزی

طرح آموزشي تربيتي «مادر نمونه، مربي دانا» در سطح کانون فرهنگي هنري مساجد سطح شهرستان اراک اجرايي مي‌شود.
شناسه خبر : 37545 تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما) از استان مرکزی: طرح آموزشی تربیتی با عنوان« مادر نمونه ، مربی دانا» از مجموعه برنامه های پیشگیری و مقابله با آسیب های فرهنگی اجتماعی در مساجد منتخب برگزار می شود.

 

این طرح ويژه مادران جوان بوده و در سطح پنج کانون فرهنگی هنری مساجد سطح شهرستان اراک به مدت 12 جلسه یکساعته با بهره مندی از استادان مجرب در حوزه مشاوره خانواده و تربیت فرزند اجرایی می شود.

 

کانون  های نورالزهرا(س)مسجد الزهرا(س)، فداییان حضرت مهدی(عج) مسجد امام رضا(ع)، اسوه مسجد امام حسن مجتبی(ع)، پیامبراعظم(ص) مسجد علی ابن ابیطالب(ع) و کانون بقیه الله (عج) مسجد الزهرا(س) اراک مجری برگزاری این طرح هستند.

 

آموزش و توانمند سازی  مهارت های  فرزند پروری مادران جوان، ترویج و تبیین اصول ، مبانی و روش های سبک زندگی اسلامی در عصر حاضر، تقویت مبانی اسلامی مادران در موضوع فرزند پروری و سبک زندگی سالم و تربیت سفیران اجتماعی خانواده ها هر مادر فراگیر یک سفیر برای بانوان اجتماع) از اهداف این طرح آموزشی است.

 

گفتنی است این طرح از اول خرداد ماه سال جاری در قالب طرح اوقات فراغت برگزار می شود و تاکنون جلساتی برای هماهنگی و اجرای هر چه بهتر این طرح آموزشی تربیتی در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار شده و قرارداد فی مابین مساجد مجری و ستاد نیز به امضا طرفین رسیده است.