اجرای طرح تلاوت نور و تفسیر کوتاه در کانون شهیدگل محمدی اراک
اجراي طرح تلاوت نور و تفسير کوتاه در کانون شهيدگل محمدي اراک
در نشست خبری عنوان شد:

اجرای طرح تلاوت نور و تفسیر کوتاه در کانون شهیدگل محمدی اراک

صالحي ‌گفت: برپايي طرح تلاوت نور توسط قاري قرآن، تفسير قرآن کريم بين نمازگزاران، برگزاري مراسم جشن در مسجد در ايام دهه کرامت و اعياد از جمله برنامه هاي‌کانون است.
شناسه خبر : 29589 تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۳۲
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي(فهما) از استان مرکزي:احسان صالحي مدير کانون فرهنگي هنري شهيد گل محمدي مسجد صاحب الامر(عج) اراک کوي صالح آباد اراک در نشست خبري با اهالي رسانه استان مرکزي گفت: برنامه هاي مهمي که به‌همت اين کانون برگزار مي شود به مدت نيم ساعت از شبکه آفتاب پخش  مي شود.

وي افزود: ويژه نامه يادياران به سردبيري کانون تهيه و بين‌ نمازگزاران توزيع مي شود.

صالحي به برپايي نمايشگاه هاي مختلف در مناسبت هاي ديني و ملي اشاره کرد وگفت: برپايي طرح تلاوت نور توسط قاري قرآن، تفسير قرآن کريم بين نمازگزاران، برگزاري مراسم جشن در مسجد در ايام دهه کرامت و اعياد از جمله برنامه هاي‌کانون است.

مدير کانون با بيان اينکه با شروع ماه محرم، عزاداري سيد و سالار شهيدان به همت اعضاي کانون در مسجد به همراه توزيع نذري برقرار است.


وي از ديگر برنامه هاي کانون به توزيع 3500 بسته معيشتي بين نيازمندان، راه اندازي کاروان غم خودرويي در ايام تاسوعا و عاشورا، قرباني 4 راس گوسفند و توزيع گوشت گرم بين خانواده هاي تحت پوشش در کوي صالح آباد اراک با رعايت مقررات و پروتکل هاي بهداشتي اشاره کرد.

لازم به ذکر است، کانون از سال 88 فعاليت خود را آغاز کرده واکنون 160 عضو خواهر و برادر دارد که در ايام اوقات فراغت در رشته هاي مختلف شرکت مي کنند و اکنون با توجه به شرايط کرونايي کلاس ها به صورت مجازي برگزار مي شود.